.
 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Chata Drwala z Norwell
Pią Mar 13, 2020 2:20 am
Ashborne
6
Chata Drwala z Norwell  5kt2dlW
Owiana równie złą sławą, co jej właściciel, chatka Drwala jest unikanym przez mieszkańców Ashborne miejscem. Mężczyzna na ogół zdaje się nieszkodliwy, jednak wciąż z tyłu głowy przechodzących nieopodal ludzi pozostaje świadomość, że przed laty został oskarżony o morderstwo. Jednym jeży to włosy na karku, innych wręcz pożera ciekawość. Dlaczego to zrobił? Jak wymigał się od kary? Jakich sekretów może chronić? Wnętrze domku jest zagracone, nad drzwiami wisi wierna siekiera Drwala, stara już i dawno zamieniona na nową. Pod sufitem, który więcej już ma łat niż swojego pierwotnego materiału, wiszą rozmaite wiązanki suszących się ziół, ale też na przykład grzyby. Pod jedną ścianą znajduje się stolik z dwoma krzesłami, zaś tuż obok znajduje się rozklekotane łóżko, które trzyma się już chyba tylko na słowo honoru.

Odwiedzając Drwala, raz na trzy miesiące można rzucić kostką K6; całej grupie przysługuje tylko jeden rzut!
1-2. Drwal jest w domu, zaprasza was do środka i jest skłonny do rozmowy. Zalecana ingerencja MG (jeśli nie chcecie dowiedzieć się czegoś ważnego, nie jest wymagana).
3-4. Drwala nie ma w domu. Każdemu z was przysługuje dodatkowy rzut na jakieś znalezisko. Czy jednak należy się wpraszać, jeśli gospodarza nie ma w domu?
5-6. „IDŹCIE STĄD!”, rozbrzmiewa głos Drwala. Jeśli chcecie wejść, wymagana jest ingerencja MG.

Dodatkowy rzut po wylosowaniu 3-4:
... Opiszę go, mam dużo czasu

Skocz do: